• (Android/iOS) School of Chaos Online MMORPG mnohí všetci hackujú

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ School of Chaos Online MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ School of Chaos Online MMORPG IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mnohí všetci hackujú ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ School of Chaos Online MMORPG 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pte statšiu verziu

    Zaostávalo ma to po celý čas a nemohol som nič urobiť, dokonca som to zavrel a znova otvoril a stále by to nefungovalo, ale pre ostatných, ktorí by to mohli uviesť do prevádzky, môžu mať iný názor.

    Kiežby hra zostala ako tá, kým sa rozhodne aktualizovať a zmeniť všetko do bodu, kde sú cutscény a veci, ktoré nám hovoria, čo máme robiť, keď pred tým všetkým sme mohli hru hrať automaticky a túto hru hralo pravdepodobne veľa ľudí keď bol rok 2017 alebo starší. Tie časy boli jedny z najlepších, najmä keď roblox nemal emo ani slendery a všetci boli milí. Rip 2007-2017 všetky hry.

    Naj blbost co som hral

    Zlomené..zlyhá a každých 5 minút vás pošle späť do nastavenia postavy..vyzerá to, že by to mohla byť zábavná hra, trochu základná, ale páči sa mi to, ovládanie, kým som vydržal hrať 5 minút, sa zdalo v poriadku, opäť základné, ale ok . Viac nie je čo povedať, vymazal som to, takže ma neobťažuje, či to opravia alebo nie


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :