• (iOS) Super Mechs kodi daudzi visi

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Super Mechs ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Super Mechs IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodi daudzi visi ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Super Mechs 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pati spēle ir kārtībā, taču es piedzīvoju dažas tekstūras kļūdas / dažos punktos to trūka.

    Šī spēle, manuprāt, bija lieliska, taču tā ir ļoti dārga, lai uzvarētu. Esmu spēlējis 4 gadus gandrīz katru dienu un joprojām nevaru pabeigt pēdējo līmeni, neizmantojot žetonus, lai sevi atdzīvinātu, kā arī prēmiju, lai iegūtu papildu veselību, un joprojām nevaru. sit viņu

    NEDRĪKST spēlēt arēnu. Ja tas jums neuzbrūk, jūs jebkurā gadījumā zaudējat. Teleportēšanās, cīņas āķis, lēkšana — tas viss izraisīs jūsu lietotnes paniku un piespiedu izslēgšanu. Es atkārtoju, NEIZMANTO PVP.

    Ielādēšana prasa sasodīti ilgu laiku

    Funkcija, kas palīdz vājākiem spēlētājiem, jo augstāka līmeņa spēlētāji var tirgoties ar viņiem, ļoti palīdzētu iesācējiem, vienlaikus atbrīvojoties no priekšmetiem, kurus viņi nevēlas.

    Tas izdzēsa visus manus saglabāšanas failus >:'( kad signāls ir pazudis, manā valstī ir vissliktākais signāls, nedodieties uz manu valsti, bet, ja esat pētnieks, varat (bet mēs visi esam karantīnā, lai jūs nevarētu ierasties uz manu valsti) es biju tik dusmīgs, kad mani faili vairs nav, nelejupielādējiet šo spēli, piešķiriet šai spēlei 1 zvaigzni, es jūs brīdinu

    Mums ir vajadzīga sudraba kaste atpakaļ veikalā, lai atvieglotu jaunināšanu, un es neredzu kastē nekādus mītus, šķiet, ka jūs tos vairs neatrodat zelta kastēs, izņemot to, ka šī spēle ir ļoti laba

    Būtībā tā ir samaksa, lai uzvarētu, bet turklāt tas ir lieliski, taču viņiem ir jāpievieno vairāk elementu, piemēram, ledus vai skābe, tas padarītu spēli daudz labāku nekā pašreizējā stāvoklī. Supermechs, ja to redzat, varat izveidot versiju kā atsevišķu spēli vai pievienot iestatījumu, lai atgrieztos pie vecās versijas.

    Spēlēju jau gandrīz 2 gadus un joprojām atgriežos katru dienu, spēle nedaudz atkārtojas, taču mākslas stils un ieroču fonds saglabā spēli tikpat svaigu kā jebkad agrāk.

    PTW miskaste. Enerģijas reģenerācija ir pārāk lēna, lai mazinātu slīpēšanu. Atveriet maku vai atinstalējiet. Mehānika ir parastā trīsstūra paradigma, nekas nav jau izdarīts citur un labāk

    Es diezgan ātri atinstalēju spēli. Tam ir enerģijas sistēma, kas ierobežo to, cik daudz jūs varat spēlēt, katrā spēlē lūdz naudu, un pašas cīņas ir garlaicīgas. Tas ir kā uz gājieniem balstīta RPG, ko 11. klases skolēns varētu izveidot kā skolas projektu.

    pēc kāda laika es nolēmu rediģēt savu atsauksmi. Šī spēle ir ļoti stulba, tomēr 95% spēles ir jāmaksā par uzvaru. Arī bāzes atjauninājums nav īpaši foršs, ņemot vērā, ka viņi noņēma parastās kastes, kas maksāja 6500 zelta. Tagad ir ļoti grūti kaut kur nokļūt, ņemot vērā, ka man ir jāgaida dienas un dienas, lai lietas tiktu izstrādātas, un tikai nedaudz jāuzlabo mans aprīkojums. Kopumā šī spēle galvenokārt ir jāmaksā, lai uzvarētu, taču tā joprojām ir jautra.

    Zaļā skrūve rāda, ka ieejiet veikalā un pēc tam atgriezieties darbnīcā un visu laiku. Un es neko nevaru darīt.

    Es spēlēju šo spēli kopš šīs lietotnes pusdienām (super mechs legacy), tad es kļuvu par labāko spēlētāju pirms gadiem, tad es izdzēsu un atinstalēju šo spēli un atgriezos, lai spēlētu šo spēli vēlreiz, pēc tam pēkšņi iznīcināju mantotos vienumus, pārvēršot tos par barošanas bloku. ir grūti iegūt žetonus un labus priekšmetus manam mehānismam, un tagad es nevaru sekot līdzi citiem spēlētājiem, kuri tērē naudu šai spēlei, es jūtos neapmierināts vairs spēlēt šo spēli. Es vēlos, lai būtu pasākums par žetoniem un priekšmetiem.

    Atkritumi. Centieties koncentrēties uz siltuma/enerģijas ieroču līdzsvarošanu, nevis piepildiet spēli ar mikrodarījumiem. Šī spēle agrāk bija diezgan godīga un jautra.

    es un mani draugi spēlējām šo spēli pirms pāris gadiem. Es tikko atkal pieteicos, un visi mani mehānismi un daļas ir pazudušas, es joprojām esmu augstā līmenī un gūstu sasniegumus no spēles laika, taču es nevarēšu progresēt un nevēlos slīdēt daļas atpakaļ, jo es tās jau reiz nopelnīju. Nav forši puiši. Nav forši.

    Pat spēlēt nevarēja. Es pat nesaņēmu pamata daļas, ar kurām cīnīties

    Vairāk maksā, lai uzvarētu nekā vairums spēļu, šī spēle koncentrējas uz naudas tērēšanu, lai iegūtu noteikta līmeņa priekšmetus (leģendāras). Man ir tendence tērēt nelielu naudas summu, lai atbalstītu izstrādātājus, taču šī spēle ir pārāk daudz. viņi labprātāk nopelnītu 100 USD no 5 cilvēkiem, nevis 10 USD no 1000 cilvēkiem. joks ir par viņiem, veiciet matemātiku. pērciet kalkulatoru, ja nevarat veikt vienkāršu aritmētiku.

    Super Mechs Action gilc

    Es gribu atgūt sudraba kasti, jo katru reizi, kad es saņemu eposu, vienīgais leģendārais man ir krakens, un tas bija grūti. Pls sasist up izmaiņas kļūst lengendary. Nākamais ir pvp, daži mači ir paredzēti, lai jūs zaudētu, KĀ ES UZVARĒŠU, KAD MANAM ienaidniekam IR 3 LEĢENDĀRIJI

    Toreiz tas bija daudz labāk. Bet tomēr tas paliek foršs. Starp citu, ikreiz, kad es gribēju doties uz kampaņu, tas mani nelaida iekšā. Es tikko iestrēdzis neskaitāmu saišu dēļ. Labojiet šo pēc iespējas ātrāk.

    Spēle bija jautra, bet es piešķiru tai 2 zvaigznītes, jo es turpinu atvienoties spēles laikā un kaut kādu iemeslu dēļ mani mobilie dati pastāvīgi izslēdzas un ieslēdzas, un ziniet, kāds ir iemesls, bet tas mani tracina, jo man nav šāda veida problēmu. citās spēlēs tā tikai spēle turpina to darīt, es pat restartēju tālruni, lai to labotu, bet joprojām turpinu to darīt

    Wild Castle TD - Grow Empire Arcade xfcm

    Esmu spēlējis datorā

    Kādu dienu mans progress pēkšņi pazuda. Lietotne mani uzskatīja par jaunu spēlētāju. Bija pieteicies, izmantojot pakalpojumu Google Play, nosūtīja e-pasta ziņojumus atbalstam ar ekrānuzņēmumiem par Google Play norisi, bet neatbildēja. Man patīk spēle, bet tas ir nepatīkami.

    Es varu spēlēt apmēram 3 minūtes, kad tas ir svaigi instalēts. Pēc tam tas avarē, un es nevaru izveidot savienojumu ar serveri vai izveidot savienojumu ar Facebook vai Google Play.

    Garlaicīgi un ļoti zems budžets. Ja jums rūp pvp, tas definē maksāt, lai uzvarētu, taču spēle koncentrējas uz pv, tāpēc tas nav liels darījums. Tā ir vienīgā labā lieta. Nav gandrīz nekādas stratēģijas. Jaunināšana ir vienkārša, kas ir jauki. Viss un viss šķiet kā lēta naudas izņemšana, un es priecājos, ka nedevu viņiem naudu.

    Super Mechs Action yem

    Ļoti jautra spēle, bet... Tā ir nespēlējama, jo pēc katras cīņas tiek bombardētas reklāmas. Tā vietā es tērēšu savu naudu par kongregate versiju, kurā es varu izlemt, vai skatīties reklāmas vai nē.

    Šī ir laba spēle :)

    Man tas patīk, bet es spēlēju datorā, tas nedarbojas, es mainu uz cilnes aizkavēšanās, lūdzu, izlabojiet to, ka man ir bluestacks.Nekā es izmēģinu uz bluestacks Nedarbojas, lūdzu, labojiet Nekā pēc mēneša mēģinājuma es to lejupielādēju pēdējo reizi UN BEIDZOT STRĀDĀJA

    Valūta ir pārāk dārga, un komandējumi kļūst garlaicīgi, atmaksāšanās nav. Pierodiet ik pēc pusotras minūtes klikšķināt uz automātiskās kaujas, lai pārspētu cilvēkus, kuri nezina, kā uzvarēt, ja vien viņi atkal un atkal nepārkarsē jūsu dzinēju. Mēģinājums pārdot dzeltenus priekšmetus par 15 $ ir diezgan sajaukts, ņemot vērā, ka man ir daudz mītisku priekšmetu. Es lūdzu 2020. gada decembrī šī spēle beigsies kopā ar Flash Player, jo viņi pastāvīgi mainīja cenas un tagad nav pat vienības cenas. tas man pat neļauj spēlēt jebkurā gadījumā

    spēle nepārtraukti avarē, kad mēģinu cīnīties

    Super Mechs कार्रवाई ovyd

    Manuprāt, spēle ir jautra, ir forši būvēt mehānismus, un visam, izņemot kampaņu, ir jābūt ilgākam.

    Vecāka sistēma un kastes kādreiz bija labas. Tagad šķiet, ka vairāku spēlētāju režīmā es nevaru tikt tālāk, jo man nav vairāk episko vai leģendāru priekšmetu. Man ir daži, bet tie nav labi, un, lai iegūtu vairāk, man ir jāsasmalcina kampaņa, kas tieši paaugstina manu līmeni, padarot vairāku spēlētāju pretiniekus vēl grūtākus.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :